Az idei karácsonyi készülődés során elhatároztam, hogy akinek csak lehetséges saját kezemmel készítek meglepetést. A csajok imádják a színes kiegészítőket, gondoltam ezzel kezdek. Beszereztem pár kézműves magazint és őrülten elkezdtem a kreatív blogokat, honlapokat is böngészgetni. Sajnos egyelőre a kézügyességem határt szab a lehetőségeimnek, pedig rengeteg szuper és költséghatékony megoldást lehet találni.

Íme a kedvenceim közül néhány:

Karkötő cipőfűzőből! Alapanyag szempontjából minimális kiadás és elkészíteni sem nehéz.

karkoto.jpg

Karkötő cipzárból! Imádom a kiegészítőket, szerintem ez baromi jópofa:)

cipzárkarkoto.jpg

Na és ez az, ami még a listámon szerepel..

zipper-necklaces (1).jpg

Forrásom közül ajánlanám: A Színes Ötletek - a kézműves blogot mindenkinek

Szerző: nymia

Szólj hozzá!

Címkék: Trendi

A bejegyzés trackback címe:

https://ruzsesstopli.blog.hu/api/trackback/id/tr555043981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása